Opis
STIHL M-Tronic (FT)
System elektronicznego sterowania silnikiem precyzyjnie reguluje czas zapłonu w każdym zakresie obrotów i dozuje odpowiednią ilość paliwa w zależności od temperatury, wysokości n.p.m. i jakości paliwa. Dzięki temu do uruchomienia pilarki wystarczy tylko jedna pozycja na przełączniku.
Zawór dekompresyjny
Zawór dekompresyjny pozwala podczas uruchamiania usunąć z cylindra część sprężonej mieszanki. Umożliwia to znaczną redukcję siły potrzebnej do pociągnięcia za linkę rozrusznika, odciążenie osoby obsługującej urządzenie i ochronę całego systemu rozruchu urządzenia.
System filtrów powietrza o długiej żywotności
System filtrów powietrza o długiej żywotności wydłuża znacząco okresy pracy pomiędzy czyszczeniami filtra. Większe i cięższe drobiny są wyrzucane przez siłę odśrodkową na zewnątrz, a następnie przez wznoszącą się rampę dodatkowo wyrzucane do góry. Wstępnie oczyszczone powietrze jest doprowadzane do filtra powietrza.
Silnik STIHL 2-MIX
Dwusuwowy silnik STIHL w technologii 2-MIX zapewnia dużą moc, a przy tym oszczędność zużycia paliwa do 20% w porównaniu do dwusuwowych silników STIHL o podobnej mocy bez technologii 2-MIX. Emisja spalin spada o ok. 50%.
NAKRĘTKA Z ZABEZPIECZENIEM PRZED ZGUBIENIEM
Przy wymianie zestawu tnącego zastosowano praktyczną nakrętkę pokrywy koła napędowego z zabezpieczeniem przed zgubieniem.
Pompa olejowa z regulacją wydajności
Pozwala na dokładne, odpowiednie do potrzeb smarowanie. Oznaczenie E gwarantuje doprowadzenie odpowiedniej ilości oleju w każdych warunkach roboczych. Profesjonaliści dozują dokładnie. Pompa umożliwia redukcję zużycia oleju do 50%.
Czterokanałowa technika STIHL
W czterech kanałach przelotowych następuje zawirowanie mieszanki paliwowo-powietrznej przed zapłonem. Zapewnia to lepsze spalanie paliwa i znacznie podnosi sprawność silnika. Skutek: mniejsze zużycie paliwa i wysoki moment obrotowy w szerokim przedziale obrotów.
KOMPENSATOR
Wyczyszczenie filtra staje się konieczne dopiero wtedy, gdy moc silnika wyraźnie spadnie. Umieszczony w gaźniku kompensator STIHL sprawia, że pomimo wzrostu zanieczyszczenia filtra powietrza moc silnika, zawartość substancji szkodliwych w spalinach oraz zużycie paliwa przez dłuższy czas pozostają stałe. W ten sposób możliwa jest dłuższa praca bez konieczności przeprowadzania czynności serwisowych.
BOCZNY NAPINACZ PIŁY ŁAŃCUCHOWEJ
Śruba napinacza obracana jest specjalnym pokrętłem przechodzącym przez pokrywę koła napędowego piły łańcuchowej. Umożliwia to uniknięcie kontaktu dłoni z ostrą piłą łańcuchową i zębami zderzaka oporowego.
STIHL Ematic-System
System STIHL Ematic składa się z prowadnicy Ematic, piły łańcuchowej Oilomatic oraz pompy olejowej z regulacją wydajności wzgl. redukcją ilości tłoczonego oleju. Specjalna konstrukcja prowadnicy i piły łańcuchowej sprawia, że każda kropla oleju dociera dokładnie w te miejsca piły łańcuchowej, gdzie jest najbardziej potrzebna. Umożliwia to redukcję zużycia oleju smarującego piłę łańcuchową do 50%.
STIHL ElastoStart
Ciśnienie sprężania powoduje podczas uruchamiania silników spalinowych powstawanie odbić obciążających mięśnie i stawy operatora. Element amortyzujący umieszczony w specjalnym uchwycie rozrusznika pochłania i przekazuje występujące siły zgodnie z przebiegiem cyklu sprężania umożliwiając tym samym płynne uruchomienie urządzenia bez szarpnięć.
Układ wstępnego ogrzewania gaźnika
Pilarki łańcuchowe STIHL wyposażone w układ wstępnego ogrzewania gaźnika są niezawodne nawet wtedy, gdy na dworze jest zimno: w zimowym trybie pracy ogrzane powietrze przepływa wokół gaźnika. Rozwiązanie takie skutecznie zapobiega oblodzeniu gaźnika.
Praktyczny korek zbiornika
Specjalne, opatentowane korki zbiorników paliwa i oleju. Zbiorniki urządzeń mechanicznych wyposażone w takie korki można szybko otworzyć i zamknąć – bez użycia siły i jakichkolwiek narzędzi.
There are no reviews yet.